سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام متقی فر

حوزه/ مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق گزارش اساتید دوره ملی هم آهنگ۲، طرح ها و ایده های امسال عملیاتی تر و جامع تر هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی متقی فر در اختتامیه رویداد ملی هم آهنگ۲ گزارشی از رویداد هم آهنگ یک که سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد ارائه کرد و گفت: در آن رویداد ۱۱۴ گروه تبلیغی و فرهنگی ازدواج و خانواده گردهم آمدند و ایده پردازی و بوم نویسی انجام دادند و در این مدت طبق پیشبینی های خود گروه ها، عملیات انجام و معاونت امور جوانان هم حمایت از آنها را انجام داد.
وی ادامه داد: در رویداد هم آهنگ ۲ حوزه جمعیت هم به رویداد اضافه شد که ایده ها و طرح های خوبی در حوزه جمعیت و فرزندآوری ارائه شد و طبق گزارشی که از اساتید دوره دریافت کردم، ایده های امسال عملیاتی تر و جامع تر هستند و امیدواریم با کمک این دوستان در زمینه تسهیل ازدواج، تحکیم خانواده، جمعیت و فرزندآوری قدم های خوبی برداریم.
حجت الاسلام متقی فر، همچنین در مورد داوری طرح ها نیز اظهار داشت: داوری ها توسط اساتید خبره به دقت انجام خواهد شد و با امتیازات و اصلاحاتی که انجام می شود در مرحله بعد ایده های برتر انتخاب می شوند و ان شاءالله اثرگذاری این طرح ها و ایده ها را در سطح کشور ببینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha