شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر / مراسم وداع با شهید امنیت طلبه بسیجی حسن مختارزاده در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین تراشیون، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی و رفیعی، پنجشنبه در قالب محفل بزرگداشت آیت الله شاهرودی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد و مداحی عباس حیدرزاده و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۶ آذر تا ۲ دی ۱۴۰۱ همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش: مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت در شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی احمدپور، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسینی سبزواری، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام عباس بهزادی و پنجشنبه و جمعه سخنرانی حجت‌الاسلام جعفر انواری برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین گنجی، دوشنبه با سخنرانی حجت اسلام و المسلمن محمدصادق کفیل، سه شنبه در قالب محفل خاطره گویی شهدا با حضور حسین مرتاضی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمرتضی میرکتولی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور مجتبی شعاعی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام نائینی برگزار می شود.

مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین تراشیون، فرحزاد، حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، پنجشنبه در قالب محفل بزرگداشت مرحوم آیت الله شاهرودی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد مداحی عباس حیدرزاده و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری برگزار می شود.

پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، بعد از نماز عشا دعای کمیل با نوای حسن شالبافان و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی و قرائت دعای رضا ایزدی و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین با صدای ابوالقاسم زمانی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha