دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بزرگترین نتیجه حرکت رانندگان در روزهای اخیر اصلاح نگاه‌ها نسبت به این قشر بود و نشان دادند که مجموع رانندگان متعهد، مؤمن و کشوردوست هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با فعالان حمل‌ونقل چهارمحال و بختیاری، گفت: باید روز ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل را باید با نام ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری حمل‌ونقل معرفی کرد زیرا در این روزها پای انقلاب و کشور ماندند. بزرگترین نتیجه این حرکت اصلاح نگاه‌ها نسبت به رانندگان بود و نشان دادند که مجموع رانندگان متعهد، مومن و کشور دوست هستند.

وی ادامه داد: دوران کرونا موقعیتی بود که رانندگان توانستند در عرصه حمل بار و مسافر بدرخشند و خدمات فراوانی را ارائه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام توضیح داد: علت نامگذاری 26 آذر به نام روز ملی حمل و نقل این است که فرهنگ ایثار و فداکاری درک مشکلات جامعه و اقدام مناسب برای حل مشکلات استمرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: الگوگیری از طاغوت غلط است؛ چشم‌انداز مومن الله‌محوری است و از غلط‌های طاغوت درس می‌گیرد اما تبعیت نمی‌کند.

امام جمعه شهرکرد افزود: پیغمبر اکرم در حدیثی چهار ویژگی توحید، نگاه الهی در حوادث، شکر الطاف الهی و توبه‌ را از ویژگی‌های ولی محوری معرفی کرده‌اند، البته توحید در این حدیث تنها ذکر نیست بلکه منظور فکر توحیدی است که علت اصلی مقابله غرب با ما همین نکته است.

وی گفت: بیان دیدگاه‌های متفاوت در جلسات خوب است که البته برخی دیدگاه‌ها ممکن است خطاهایی داشته باشد و باید نگاه ویژه‌تری به آن دیدگاه داشت که بیان آن‌ها در جلسات ایرادی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در پایان بر حل مشکلات بیمه و ... رانندگان تأکید کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha