پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
image-20221218101307-1.png

حوزه/ دکتر طهرانچی با اشاره به ظرفیت جامعةالمصطفی در زمینه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، خواستار همکاری المصطفی در این زمینه با دانشگاه آزاد اسلامی در داخل و خارج از کشور شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با گرامیداشت هفته پژوهش و هفته وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: بر اساس تفاهم نامه پیشین میان جامعةالمصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از محورهای همکاری، کارگزاری دانش آموختگان المصطفی برای پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد است. المصطفی از شبکه پذیرشی بسیار خوبی در سطح جهان برخوردار است و امیدواریم در این زمینه بتوانیم همکاری بسیار خوبی با دانشگاه‌های کشور داشته باشیم.

وی آموزش‌های مشترک را یکی دیگر از محورهای همکاری میان المصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیاری از دانشجویان ما متقاضی تحصیل در رشته‌هایی هستند که با همکاری دانشگاه آزاد می‌توان در این زمینه اقدامات خوبی را صورت داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، با اشاره به ظرفیت همکاری در زمینه اجرای برخی رشته‌های مهندسی و پزشکی در خارج از کشور، اظهار داشت: جامعةالمصطفی در حال حاضر رشته‌هایی را با همکاری برخی مراکز علمی و دانشگاهی در خارج از کشور راه‌اندازی نموده است که در این زمینه نیز فرصت‌های بسیار خوبی برای همکاری میان جامعةالمصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی مهیاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس جامعةالمصطفی، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر حدود ۶۰ هزار دانش‌پژوی غیرایرانی دارد و تلاش داریم با وجود برخی موانع، به هر شکل این مسیر را ادامه دهیم.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاهی برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع شبکه پذیرش بین المللی خود علاقه مند به استفاده از ظرفیت جامعةالمصطفی العالمیه و دانش آموختگان این مجموعه است و امیدواریم با همکاری المصطفی بتوانیم در این زمینه به توفیقات بیشتری دست یابیم.

دکتر طهرانچی با اشاره به ظرفیت جامعةالمصطفی در زمینه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، خواستار همکاری المصطفی در این زمینه با دانشگاه آزاد اسلامی در داخل و خارج از کشور شد.

گفتنی است در ادامه این جلسه که با حضور شماری از مسئولان جامعةالمصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، دو طرف جهت همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف، به توافق دست یافتند.

تاکید برهمکاری میان جامعةالمصطفی و دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha