شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1060061
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
تشییع

آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در فضایی آکنده از عطر شهادت و معنویت از سپاه صاحب الزمان(عج) بندر دیلم تا مصلای نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در فضایی آکنده از عطر شهادت و معنویت امروز از سپاه صاحب الزمان(عج) بندر دیلم با قرائت زیارت عاشورا آغاز و با احترام نظامی روی دستان مردم شهیدپرور و متدین در میان رایحه  برخاسته از عنبر و عود، پرچم جمهوری اسلامی و بیرق‌های رنگین برافراشته بر دست مردم و آیین سنج و دمام و مداحی تا مصلای جمعه برگزار شد.

شرکت کنندگان با سردادن «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار است»، «این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده»، پیکر مطهر این شهید را تا مصلی همراهی کردند.

حضور پُر شور اقشار مختلف امت حزب الله و شهید پرور شهرستان دیلم در آیین استقبال از این شهید بر شکوه و عظمت این آیین معنوی افزوده شده بود.

طبق برنامه زمان بندی شده، مردم دیلم پس از اجرای مداحی و سخنرانی امام جمعه این شهر با پیکر پاک این شهید در مصلای جمعه وداع کردند.

مردم بندرامام حسن(ع) شهرستان دیلم نیز امشب میزبان پیکر پاک این شهید خواهند بود و قرار است در آیینی از گلزار شهدا تا یادمان شهدای گمنام استقبال و تشییع شود.

پیکر پاک این شهید که قرار است در روستای بندرگاه بوشهر به خاک سپرده شود، به همراه پیکرهای ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز شنبه هفته جاری در آیینی با استقبال مردم و مسئولان در فرودگاه بین المللی وارد بوشهر شده بود.

به گفته مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از سه شهید گمنام یک شهید ۱۸ ساله و ۲ شهید دیگر ۲۶ ساله هستند که در عملیات خیبر در جزیره مجنون و کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha