شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا برای جنگ با ایران از راهبرد کوتاه مدت یعنی نا امید کردن مردم با نمایش ناکارآمدی نظام در تمام لایه ها استفاده کرد و هم اکنون نیز در حال اجرا می باشد و همزمان راهبردهای میان مدت و بلند مدت را نیز در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، ایمان قبادی نژاد، در نشستی با حضور اساتید، طلاب، مربیان طرح امین و عموم مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت که در مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر برگزار شد بیان کرد: پیام های انقلاب اسلامی با سرعت عجیبی در دنیا در حال گسترش است و درد آمریکا هم همین است.

وی افزود: یک قدرت جدید در جهان در حال شکل گیری است که مردم ایران سازنده آن هستند، لذا آمریکا تمام دنیا را تجهیز کرده تا از طریق انواع تحریم، ایجاد داعش، ترور دانشمندان، تبلیغات رسانه ای و به هر نحو ممکن دیگر، کشور ایران را به زانو در بیاورد.

قبادی نژاد خاطر نشان کرد: آمریکا برای جنگ با ایران از راهبرد کوتاه مدت یعنی نا امید کردن مردم با نمایش ناکارآمدی نظام در تمام لایه ها استفاده کرد و هم اکنون نیز در حال اجرا می باشد و همزمان راهبردهای میان مدت و بلند مدت را نیز در دستور کار دارد.

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به وقایع اخیر کشور اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر نوجوانان و به ویژه زنان و دختران لیدراصلی اغتشاشات بودند و این مسئله رسالت زنان فعال و نیروهای آتش به اختیار را بیشتر می کند.

وی در ادامه گفت: دشمن از طریق فضای مجازی در زمان بسیار کم مبانی فکری خود را در ذهن مردم مخصوصا نوجوانان جای می دهد و با القاء داده‌های غلط، آنان را تحت تاثیر قرار داده و به خیابان ها می کشاند.

قبادی نژاد در توضیح مقابله با راهبردهای دشمن بیان کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، نخستین و ریشه ای ترین کار ایجاد امید در خود و دیگران با رویکرد جهاد تبیین است.

وی با تأکید بر فوریت و قطعیت جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: امیدآفرینی در جامعه با نمایش دستاوردهای رشد در ایران، هویت بخشی به نوجوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، کادرسازی و نیروسازی، مطالبه گری و ساماندهی جنبش های اجتماعی، از راه های تغییر وضعیت موجود به یک وضعیت مطلوب است.

وی در پایان بیان کرد: باید کشور را با تمام ابعاد آن ببینیم؛ ایرانی که امن‌ترین کشور در ناامن ترین منطقه دنیا است؛ باید از جزئی نگری خارج شده و برای رسیدن ایران به اوج عزت و اقتدار همه توان خود را به کار بگیریم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha