یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: فتنه اخیر ثابت کرد «جهاد تبیین» نقشه دشمن را خنثی می کند و موجب تثبیت مواضع خودی و احتمال تاثیر و یا تغییر در جریان مقابل است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، سکوت برخی خواص در حوادث اخیر تکرار تاریخ اسلام بود، گفت: خواصی که تا دیروز سنگ انقلاب و ولایت را به سینه می زدند و تجزیه طلبان را در کف خیابانها دیدند، سکوت و یا صریح حرف نزدند، مورد تنفر مردم هستند، چون «جهاد تبیین» جدی گرفته نشد، گذشته از وقوع حوادث اخیر، هزینه هم دادیم و دچار جنگ ترکیبی شدیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: افرادی که بیشتر سر سفره انقلاب ارتزاق کردند، گذشته از طلبکار بودن، با موضعگیری وقیحانه پا به رکاب دشمن در جنگ رسانه ای بودند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه افرادی که به ندای امام مسلمین در خصوص جهاد تبیین لبیک نگفتند، پشیمان خواهند شد، اظهار کرد: برخی به بهانه های اقتصادی و دلخوری سیاسی میدان را ترک کردند، به یقین با لگد محکم دشمن، آنهم در درون خانه هایشان از خواب بیدار خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: چرا ما در رسانه های اصلی جایگاهی نداریم، علت ضعف در بیان روایت و انعکاس در رسانه است.

وی در پایان گفت: باید از نقش انقلاب اسلامی در ظهور منجی عالم بشریت، تبیین مبانی «جهاد تبیین»، آشوب های اخیر کشور و فتنه های آخرالزمان که رسالت تبلیغی ماست، غفلت نکنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha