شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1060338
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
جهاد تبیین

حوزه/ اولین روز از دوره توجیهی آموزشی جهاد تبیین ویژه اعزام ایام فاطمیه در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزۀ علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین روز از دوره توجیهی آموزشی جهاد تبیین ویژه اعزام ایام فاطمیه در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزۀ علمیه خواهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش: نشست توجیهی آموزشی جهاد تبیین ویژه اعزام ایام فاطمیه و در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهراء سلام الله علیها برگزار می گردد.

افتتاحیه این نشست با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با موضوع "روش‌ها و قالب‌های تبلیغ در فاطمیه" برگزار شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در این نشست ضمن خیر مقدم به مبلغین حاضر در سالن و تمامی مبلغینی که از سراسر کشور به صورت وبینار در این دوره شرکت کرده بودند، به تبیین آیه ۲۲ سوره احزاب پرداخت و در ادامه به ۳۰ روش و قالب تبلیغی اشاره کرد.

در ادامه این نشست و در روز اول، دکتر عباس برجویی با ریشه یابی اغتشاشات و حوادث اخیر کشور به مهم ترین چالش های امنیتی و اجتماعی منطقه اشاره کرد.

پایان بخش برنامه روز اول، سخنرانی بانو زهره صفاتی با موضوع "الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س) در جهاد تبیین" بود.

این نشست امروز چهارشنبه ۳۰ آذر دومین روز خود را با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین برته با موضوع «بایسته های حوزه علمیه و مبلغان در مواجهه با جنگ ترکیبی» و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاشی زاده با موضوع «بررسی سوالات و شبهات مطرح در کشور و پاسخ آنها» ادامه خواهد داد.

در پایان این دوره دکتر صالح قاسمی مطالبی را با موضوع "جمعیت و چالش های فرارو" به مبلغین حاضر و سراسر کشور ارائه خواهد داد.

بنا به این گزارش: روز دوم دوره توجیهی آموزشی جهاد تبیین به صورت حضوری در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود و همزمان به صورت برخط برای مبلّغان دینی سراسر کشور ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha