یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش مدیران مدارس استان

حوزه / همایش مدیران و معاونین آموزش مدارس علمیه استان سیستان و بلوچستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، همایش مدیران و معاونین آموزش مدارس علمیه استان امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

در این همایش مدیران و معاونین مدارس استان به بیان مشکلات و موانع آموزشی طلاب و اساتید پرداخته و دغدغه‌ها و نکات مربوطه را بیان کردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور ضمن تشریح برنامه‌های معاونت آموزش حوزه و دوره‌ها و تحول ایجاد شده در نظام آموزشی، از واسپاری بخشی از امور در راستای تسهیل امور اداری، آموزشی طلاب به استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: بخشی از مشکلات و موانع در استان قابل پیگیری بوده و نکات و مسائل آموزشی، لازم است تا توسط مدیریت استان جمع بندی و برای رفع مشکل و تصمیم گیری به ستاد ارجاع داده شود.

در پایان حجت الاسلام المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان ضمن تشکر از حضور معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور و مدیران و معاونین آموزش مدارس علمیه استان، به توجه بیشتر به تهذیب و آموزش طلاب و برنامه‌ریزی برای ارتقای شاخص‌های تربیتی تأکید و اقدامات، مصوبات و خدماتی که در مدت کوتاه اخیر به طلاب، اساتید و کادر مدارس ابلاغ شده را تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha