پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کرسی آزاد اندیشی

حوزه/ به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک و با همکاری موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة النبی سلام الله علیها کرسی آزاد اندیشی «جهاد تبیین؛ چرا و چگونه» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،کرسی آزاد اندیشی «جهاد تبیین؛ چرا و چگونه» با حضور دکتر امین جلال منش مشاور و دستیار استاندار استان مرکزی به صورت حضوری و مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم حاج علی‌خانی دبیر کرسی «جهاد تبیین؛ چرا و چگونه» بیان کرد: جهاد تبیین در کلام مقام معظم رهبری یک فریضه قطعی و فوری است؛ جهاد تبیین قبلاً ناظر به خواص نخبگانی بود اما الان یک خطاب عمومی است.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین تلاشی در تقابل با دشمن از نوع روشنگری در بستر امروزی است .

در ادامه جلال منش، دستیار استاندار استان مرکزی بحث خود را با چیستی جهاد تبیین آغاز کرد و گفت: فرمان جهاد تبیین را فرمانده کل قوا داده‌اند و شایسته است برای مراجعه به چیستی آن به صادر کننده فرمان مراجعه کرد.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین یک تلاش جهادگونه است که هدف گیری در مقابل دشمن در آن باشد و نتیجه فعالیت شما جلوگیری از غلبه روایت دشمن از واقعیات و حفظ و نگهداشت دل و ذهن مردم و اجازه ندادن به غلبه پیدا کردن روایت دشمن از حوادث بر افکار عمومی از طریق شبهه زدایی، روشنگری، بیان حقایق در عرصه های مختلف، قانع کردن دل ها که عامل به راه افتادن جسم هاست و بیان چرایی انجام کارها می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha