پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تشییع شهید

حوزه/هم‌زمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، پیکر 6 شهید گمنام دفاع مقدس در روز 6 دی‌ماه در شهر مقدس قم تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

علی الله‌اکبری مدیر کل روابط‌عمومی جامعةالمصطفی العالمیة در گفتگو با خبرگزاری حوزه، ضمن ارائه گزارش از مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهدای گمنام در قم، اظهار داشت: برنامه تشییع شهدای دفاع مقدس قم روز سه‌شنبه از حرم مطهر فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها، به سمت میدان جانبازان قم برگزار و سپس آئین خاک‌سپاری شهدا در 6 نقطه از شهر مقدس قم برپا خواهد شد.
وی با بیان این که مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی جامعةالمصطفی واقع در شهر پردیسان قم میزبان یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس خواهد بود، یادآور شد: پیکر مطهر یکی از 6 شهید گمنام دفاع مقدس، پس از تشییع متمرکز از حرم مطهر تا میدان جانبازان، با حضور پرشور طلاب، اساتید و دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی و مردم پردیسان در مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی دفن خواهد شد.
مدیرکل روابط‌عمومی جامعةالمصطفی العالمیة با اشاره به این که پیش از خاک‌سپاری شهدا، با حضور پرشور مردم پردیسان و المصطفائیان مراسمی در مسجد امام رضا علیه‌السلام پردیسان برگزار خواهد شد، خاطرنشان ساخت: پس از برپایی آئین عزاداری و اقامه نماز ظهر و عصر مراسم تشییع از مسجد امام رضا علیه‌السلام تا مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی در بلوار امامت پردیسان برپا می‌گردد.

الله‌اکبری ضمن تبیین برنامه‌های عزاداری هیئات مذهبی پردیسان و حضور و مشارکت تمام المصطفائیان، مسئولان استانی و خانواده شهدا در مراسم خاک‌سپاری شهید گمنام، تصریح کرد: از تمامی مردم عزیز و شهیدپرور قم، اهالی مؤمن پردیسان، طلاب المصطفی و خانواده‌هایشان، همکاران و اساتید گرامی جامعةالمصطفی و خانواده‌های آنها دعوت می‌گردد تا با حضور خویش برشکوه مراسم تشییع و تجلیل از شهید و مقام شهادت بیفزایند.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در قم و پردیسان از آمادگی و اشتیاق طلاب و همکاران و مردم پردیسان سخن گفت و افزود: قبل از مراسم تشییع شهدا برنامه‌های وداع با شهید در مساجد و مراکز مختلف پردیسان و المصطفی برگزار خواهد شد و پس از قطعی شدن زمان برنامه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مجتمع آموزشی عالی بنت‌الهدی جامعةالمصطفی میزبان یک شهید گمنام خواهد بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha