چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
بندرلنگه

حوزه / در ابتکاری جالب در هر مسجد و حسینیه در شهرستان بندرلنگه، در کنار امام جماعت، یک مبلغه دینی نیز حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، جلسه اعطای حکم ۳۳نفر از مبلغات جهت فعالیت در کنار امام جماعت در مساجد و حسینیه‌های بندرلنگه امروز با حضور حجج اسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه بندرلنگه و علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و مدیر حوزه علمیه کوثر شهرستان در محل سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این جلسه با بیان اینکه دشمن به دنبال تهاجم شناختی و ادراکی و انحراف اندیشه‌ها است، اظهار داشت: توجه به فرهنگ‌مداری، اساس آفرینش تمدن و اسلام است.

وی افزود: فرهنگ‌مداری در واقع کشورداری و مردم‌سالاری دینی است و استقلال و تمدن خوب محصول فرهنگ‌مداری مبتنی بر آیات قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) است.

در ادامه حجت‌الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه از مبلغات شهرستان خواست تا در مسئله پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی و معضلات مبتلا به تحکیم خانواده و رفع شبهات دینی توجه جدی داشته باشند.

وی پرداختن به موضوع جمعیت و برکات آن را مهم دانست و گفت: توجه بر مسائل حوزه اخلاق مبلغین و مبلغات در جذب مردم بویژه نسل نوجوان و جوان، در عرصه تبلیغ و ترویج دین و مسئله مهم امر به معروف و تقویت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی بسیار مهم است.

در پایان این مراسم که با حضور معاون حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه شهرستان بندرلنگه برگزار شد؛ حکم ۳۳ بانوی طلبه اهداء و شرح وظایف به آنها ابلاغ گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha