سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست

حوزه/ کارگاه آموزشی تبیین اصول امر به معروف و نهی از منکر ویژه خواهران طلبه ازنایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، کارگاه آموزشی تبیین اصول امر به معروف و نهی از منکر ویژه خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا، امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه شهرستان، برگزار شد.

حجت الاسلام سهراب مهدوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ازنا در این کارگاه با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلغه پرچمدارن صیانت و مروج آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه هستند، اظهار داشت: خواهران مبلغه باید با همت جهادی و انقلابی در راستای احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوشا باشند.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، فریضه‌ای واجب و ضامن سلامت معنوی جامعه است، افزود: اصول فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید با شرایط لازم در جامعه احیا و اجرا شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ازنا، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر شرایطی دارد، خاطرنشان کرد: خواهران مبلغه باید با سعه صدر و تسلط بر علوم قرآنی، فقهی و مسائل روز در راستای احیای این فریضه در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام مهدوی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب امروز تمام اهداف خود را برای کمرنگ کردن بنیان خانواده بکار گرفته‌اند، گفت: خواهران مبلغه باید با بصیرت افزایی در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن، رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha