یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1060119
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
تصاویر / دومین گردهمایی وعاظ و خطبای همدانی

حوزه / نشست هم‌اندیشی وعاظ و خطبای همدان، پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی اصفهانی، آیت‌الله طه‌محمدی و جمعی از وعاظ همدانی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نشست هم‌اندیشی وعاظ و خطبای همدان، پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی اصفهانی، آیت الله طه‌محمدی و جمعی از وعاظ همدانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در شروع این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید سعید بطحائیان به تشریح اهداف و علل شکل‌گیری این مجمع پرداخت و خواستار انسجام در برگزاری جلسات و ایجاد ارتباط بیشتر بین روحانیون پیشکسوت با روحانیون و مبلغان جوان شد.

در ادامه تعدادی از وعاظ و روحانیون همدانی به پشت تریبون رفتند و به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مباحث روز جامعه پرداختند.

حجج اسلام، یوسفی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت، رسولی از اساتید حوزه علمیه همدان، رحمانی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان، موسوی از اساتید حوزه علمیه همدان، عباسی مسئول مدارس امین همدان، عسگری مشاور فرهنگی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، طبرسی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان و خیرآبادی و روحی از وعاظ حاضر در جلسه، سخنرانان این مراسم بودند.

سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز پایان بخش دومین نشست مشترک وعاظ همدانی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha