شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر کل صدا و سیمای کرمانشاه جلسه هم اندیشی با مجمع خطباء و وعاظ کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل صدا و سیما کرمانشاه گفت: متاسفانه بعلت کم توجهی، مساجد محوریت خود را از دست داده‌اند، با اولویت رسانه ملی مبنی بر تقویت مسجد و علماء، آسیب‌های اجتماعی هم کم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای کرمانشاه پیش از ظهر امروز، در جلسه هم اندیشی با مجمع خطباء و وعاظ کرمانشاه، اظهار داشت: مصدایق جنگ فرهنگی را که رهبر معظم انقلاب در دهه ۷۰ هشدار دادند، الآن به عینه می‌بینیم.

مدیر کل صدا و سیمای کرمانشاه افزود: با معرفی کارشناسان دینی حوزوی و دانشگاهی، توسط سازمان تبلیغات و امور مساجد، جهت پر بار نمودن برنامه‌ها، از وجودشان بهره‌مند خواهیم شد.

وی با تأکید بر اینکه هر خاکریزی را را رها کردیم، دشمن برای نفوذ از آن استفاده کرد: اگر به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، در خصوص مدیریت فضای مجازی و داشتن اینترنت ملی توجه می‌شد، شاهد وقوع خیلی از این حوادث تلخ و آسیب‌های دردناک نبودیم.

منتظر حجت، با بیان اینکه فضای مجازی رها شده برای برای بزرگترها سَم بود، وای به حال کودک و نوجوان، یادآور شد: والدین بدون نظارت، آخرین مدل گوشی و تبلت را در اختیار دانش آموزان قرار دادند که یکسری تبعات منفی آن را می‌بینیم و در آینده مسائل ضد اخلاقی از آن را بیشتر خواهیم دید.

مدیر کل صدا و سیمای کرمانشاه با اشاره به اینکه رسانه ملی خط مقدم جنگ نرم است، گفت: همانند پشتیبانی از نیروهای مسلح در زمان دفاع مقدس، امروز رسانه ملی مهمترین تریبون نظام است و نیاز به حمایت دارد.

مسجد و علماء اولویت ماست

منتظر حجت در قسمت دیگری به نقش علماء و کارکرد مساجد پرداخت و گفت: یکی از اولویت‌های ما در رسانه ملی، محوریت مسجد و علماست، قبل و بعد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مسجد محور بوده و خیلی از مسائل معیشتی، اقتصادی در مسجد حل می‌شد.

مدیر کل صدا و سیمای کرمانشاه، اظهار داشت: متاسفانه بعلت کم توجهی و غفلت، مسجد محوریت خود را از دست داده، بنابراین امروز اولویت رسانه، مسجد و روحانیت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسجد و روحانیت به کار کرد قبلی خود برگردند و منزلت اجتماعی خود را تقویت کنند، گفت: با حضور روحانیت در محلات، خیلی از آسیب‌های موجود در جامعه برطرف و شاهد تکرار آنها نخواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha