جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسینی امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی شایسته خدمت هستند، گفت: مسئولان و دولتمردان باید با همت جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

به گزاارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، عصر شنبه در دیدار با معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی شایسته خدمت هستند، اظهار داشت: مسئولان و دولتمردان باید با همت جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در حوزه‌های نظامی و سیاسی یک قدرت بین المللی محسوب می‌شود، بیان داشت: نیاز است که مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور حل و مرتفع شود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه ما از دولت حمایت می‌کنیم و انتظار داریم دولت نیز مشکلات اقتصادی را حل نماید، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی، پایبند به نظام و انقلاب هستند و باید برای خدمت رسانی به آنان از هیچ تلاشی دربغ نکنیم.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه باید از سرمایه گذاران حمایت‌های ویژه شود، گفت: صدور مجوزهای کسب و کار و سرعن بخشیدن به آن، باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی در پایان از ایجاد ۵۶۰ شغل در شهرستان خبر داد و افزود: با استفاده از ظرفیت قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، این مشاغل در شهرستان راه اندازی و ایجاد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha