پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت‌الاسلام خلیفاوی

حجت‌الاسلام خلیفاوی گفت: هدف از انقلاب اسلامی، نهادینه سازی فرهنگ دین، کمال و سعادت ابدی مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی، رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه امروز در موسسه قرآنی منهاج الحیات در جمع مسئولین خانه‌های قرآنی، قرآن‌ آموزان، معتمدین، شورای شهر بندرکنگ با تبریک ایام‌ الله دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب و با اشاره به اینکه رشد و تعمیق فرهنگ دین در ذات انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ دین شکل گرفت تا به مدد از آموزه‌های قرآن کریم و اهل‌بیت علیهم‌السلام مردم را به سمت رشد و کمال و سعادت ابدی رهنمون کند.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های پیامبر اکرم(ص) جهاد تبیین بر اساس حق و حقیقت است باطل بر دامن کبریایی حق ننشیند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه بیان کرد: از همین رو آن حضرت(ص) به عنوان تبیین‌گر حقایق و فصل الخطاب الهی ماموریت می‌یابد که علیه کافران باطل گرا و منافقان خطرناک‌تر از آنها، به جهاد تبیین بپردازد.

حجت‌الاسلام خلیفاوی خاطرنشان کرد: امروز ما هم وظیفه داریم نسبت به تاکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین و مسئله مهم انتخابات از مردم جهت مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha