دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لنگه

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: جهاد تبیین یک وظیفه همگانی که  تمام افراد و اشخاص جامعه بایستی مشارکت داشته و تبیین گر باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امروز شنبه(۲۷خردادماه) نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه روحانیت اهل سنت و شیعه، هیئات مذهبی، کانون مداحان، خانه های قرآنی، و فعالین فرهنگی شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه اظهار کرد: جهاد تبیین یک وظیفه همگانی که تمام افراد و اشخاص جامعه بایستی مشارکت داشته و تبیین گر باشند.

وی افزود: طرح گفت و گو و هم اندیشی در جامعه باید به معنای واقعی اجرا شود و از سوی دیگر رفتار باید از حالت «تحکم» به «اقناع» تغییر کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگه بیان کرد: نسل امروز نیازمند اقناع است و با حصول آن در طول مسیر انقلاب و ارزش های دینی با قوّت حضور پیدا می کند.

حجت‌الاسلام خلیفاوی عنوان کرد: افراد تبیین‌گر باید آموزش ببینند تا بتواند رسالت خود را به درستی انجام دهند.

محصول جنگ شناختی از بین بردن اعتماد افراد جامعه است

در ادامه نشست جواد خسروی هادی سیاسی کشوری اظهار کرد: تبیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد، لذا جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب عنوان شد.

وی ادامه داد: در جنگ ترکیبی با مسائل اقتصادی، فرهنگی و شناختی رو برو هستیم که نیاز به جهاد تبیین بیش از پیش حائز اهمیت می باشد.

هادی سیاسی یادآور شد: روشنگری و شناخت دشمنان در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی از اساسی ترین اهداف جهاد تبیین می باشد.

خسروی اضافه کرد: در جنگ شناختی هدف از بین بردن اعتماد افراد جامعه نسبت به حاکمیت می باشد و در این ارتباط مهمترین عرصه فعالیت در فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و به برکت انقلاب اسلامی، امروز امنیت در داخل کشور و در مرزهای آبی و خاکی و هوایی کشور حاکم است. تبیین موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و بیان دستاوردهای نظام در کنار نشان دادن چهره بدون بزک و روتوش و حقیقی غرب به جامعه ضروری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha