جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
50

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اعتماد سازی، امید آفرینی و اقناع مردم به‌وسیله افراد توانمند در ادارات و جامعه، از مصادیق بارز اهداف جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در نشست هم اندیشی ارائه راهکارهای تحقق اهداف جهاد تبیین در جامعه که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) توانست با اخلاص و کمک مردم حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی را براندازی و نابود کند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با صلابت و شجاعت و اخلاص تمام در همه فعالیت‌های خود، دست زورگویان عالم را از جامعه کوتاه کرد و استقلال و آزادی را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردی، توانمند، آگاه و با بصیرت بودند، گفت: امام راحل(ره) با توکل به خدا و مردم توانست بار دیگر ارزش‌های اسلامی و قرآنی را در جامعه جاری سازد.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه امروز همه باید برای تحقق مصادیق جهاد تبیین همت جهادی و انقلابی داشه باشیم، خاطرنشان کرد: اعتماد سازی، امید آفرینی و اقناع مردم به‌وسیله افراد توانمند در ادارات و جامعه، از مصادیق بارز اهداف جهاد تبیین است.

سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هم در این جلسه با بیان اینکه دشمنان با کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد نامیدی و یأس در جامعه هستند، گفت: باید تلاش کنیم دستاوردهای نظام و انقلاب در همه بخش‌ها برای آحاد جامعه بیان و تبیین شود.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز بر لزوم بیان و تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: فعالان دینی و فرهنگی تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود.

سپهوند مسئول سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هم از تشکیل قرارگاه ۱۸ گانه جهاد تبیین و بصیرت در لرستان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و گفتمان سازی، برگزاری گفتمان‌های انقلاب در بُعد داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و مقابل با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن از برنامه‌های قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در لرستان است.

در پایان این جلسه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برنامه‌ها و پیشنهادات خود را برای اجرای مطلوب طرح ملی جهاد تبیین در جامعه ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha