شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست بصیرتی در مدرسه علمیه الزهرا (س) میاندوآب

حوزه/ کارشناس سیاسی در در مدرسه علمیه الزهرا (س) میاندوآب، گفت: اگر طلاب، روحانیون و نخبگان جامعه در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تبیین نپردازند، دشمن وارد شده و با بیان وارونه حقیقت دست به تحریف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، رضا وحدت، کارشناس سیاسی امروز در نشست سیاسی و بصیرتی که در مدرسه علمیه الزهراء (س) میاندوآب برگزار شد، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مسئله مطالبه‌گری و جهاد تبیین در جامعه، اظهار داشت: جهاد تبیین یک فریضه است و مسئولین همه موظفند با تمام توان وارد این میدان شوند.

وی با بیان اینکه امروز طلاب و روحانیون بیش از دیگران در این حوزه دارای مسئولیت هستند، گفت: اگر طلاب، روحانیون و نخبگان جامعه در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تبیین نپردازند، دشمن وارد شده و با بیان وارونه حقیقت دست به تحریف خواهد شد.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه اهتمام به این تحقق جهاد تبیین یک فریضه واجب و ضروری است، مطرح کرد: در جهاد تبیین، مهم‌ترین مسئله مقابله با نفوذ و توطئه‌های دشمن است و یکی از مهم‌ترین اقدامات دشمن در عرصه جنگ نرم و جنگ شناختی، تغییر ذائقه های مردم است.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلاب و دلسوزان نظام لازم است که در این زمینه با هوشیاری وارد شوند و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha