شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1025430
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
حجت الاسلام علی بخشی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم جهاد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، امروز در نشست بصیرتی اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان با موضوع جهاد تبیین برگزار شد، گفت: خنثی سازی توطئه های دشمنان در تحریف و به فراموشی سپردن دفاع مقدس یکی از عرصه های مهم جهاد تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران پیرو ولایت هستند و در همه عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام مقدس اسلامی و ولایت اثبات کرده‌اند.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با بهره گیری از فضای مجازی به دنبال تحریف و وارونه جلوه دادن موفقیت‌های انقلاب و نظام اسلامی به منظور ناامید کردن مردم است و باید برای مقابله با این توطئه‌ها با جهاد تبیین در جامعه روشنگری کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: امروز باید روشنگری و تبیین لازم در زمینه دستاوردهای نظام و انقلاب به جوانان و مردم انجام شود و جهاد تبیین بر اساس تأکید رهبری سرلوحه کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم جهاد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم است و این مهم در سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و ایشان در سخنرانی های اخیر تاکید ویژه بر آن داشتند.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان بیان کرد: باید در بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر به بحث جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشیم، زیرا همان‌گونه که رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند دشمنان به دنبال خدشه‌دار ساختن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردم ایران هستند، لذا ما باید در مقابل این موضوع بایستیم و مقاومت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha