دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصلح

کارگاه آموزشی جهاد تبیین، مهارت افزایی و توانمندسازی ویژه مبلغین دشتستان، در مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارگاه آموزشی جهاد تبیین، مهارت افزایی و توانمندسازی ویژه مبلغین شهرستان دشتستان پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان برگزار شد.

حجت الاسلام مصلح در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه جهاد در هر دوره زمانی متفاوت است، گفت: اکنون عرصه‌ جهاد تبیین و روشنگری خصوصاً در فضای مجازی است.

وی افزود: جهاد تبیین اقدامی جهادی با مسیر و روشی مشخص است، زیرا تبیین به معنای بیان حقایق است و در این برهه نباید به روال سابق عمل کرد و باید به صورت جهادی و انقلابی در مسیر کشف حقایق در مقابل ابهام‌آفرینی‌های دشمنان گام برداشت.

امام جمعه دشتستان با اشاره به اینکه بدون جهاد تبیین حقیقت، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند و دشمن سوء ‌استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: اگر کسی بتواند حقایق را در چشم مردم تحریف کند، یعنی در واقع عمل، بازو و اراده مردم را به سمت گمراهی کشانده است، پس در همه حال جهاد تبیین اهمیت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: بدون شک وقتی دشمنان درصدد وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت‌ها بر می‌آیند، تبیین صحیح حقایق و نشان دادن واقعیت‌ها تکلیفی است الهی که بر دوش اندیشمندان، آگاهان و عالمان زمان‌شناس قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام مصلح افزود: بی‌ تردید حضور و نقش‌آفرینی اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی در جبهه رویارویی و مقابله با تحریف‌ها و جنگ شناختی کار آسان و راه همواری نیست که بتوان آن را در شمار کارهای عادی و روزمره قرار داد، بلکه چنین حضور و تلاش علمی خصوصاً در فضای مجازی که جولانگاه دشمن است، خود نوعی «جهاد فی سبیل الله» است.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی هدایایی از سوی امام جمعه دشتستان به مبلغین حاضر در جلسه اهداء گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha