دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی  بر حضور پرشور آحاد مردم به ویژه علما، روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین در جشن ملی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر حضور پرشور آحاد مردم به ویژه علما، روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین در جشن ملی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تأکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (ابراهیم/۵)

اینک که چهل‌و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، ایران اسلامی یک کشور مقتدر، تاثیرگذار و جریان ساز در جهان است و این اقتدار، عظمت، سربلندی و پیروزی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و حضور درصحنه مردم به دست آمده است.

دشمنان همواره به دنبال کمرنگ کردن نقش مردم در انقلاب هستند و تلاش می‌کنند مردم را از نظام جدا کنند اما مردم با حضور پرشورشان در صحنه پاسخ لازم را به آنها داده‌اند.

مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن، تأکید دارد همه علما، روحانیون، اساتید، طلاب و نیز آحاد مردم مومن و شریف استان، پرشورتر و گسترده‌تر از همیشه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور به هم رسانند.

اصغر عرفانی
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha