دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / آیین بزرگداشت علمای منطقه لالجین

حوزه / مجمع طلاب و روحانیون لاله‌جین در پیامی از حضور پرشور مردم لالجین در آیین بزرگداشت و یاد و خاطره علمای منطقه تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مجمع طلاب و روحانیون لاله‌جین در پیامی از حضور پرشور مردم لالجین در آیین بزرگداشت و یاد و خاطره علمای منطقه تشکر کرد.

در متن پیام آمده است:

امام رضا(ع): «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل»
«هرکه در قبال خوبی مردم تشکر نکند، از خداوند عزّوجلّ هم تشکر نکرده است.»

اکنون که در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و عنایات پروردگار الهی «آیین بزرگداشت و یاد و خاطره علمای منطقه لالجین» به بهترین وجه ممکن برگزار شد و اقشار مختلف مردم برای تجلیل و تکریم از مقام شامخ علمای منطقه سنگ‌تمام گذاشتند، بدین‌وسیله مراتب قدردانی و سپاس خویش را از حضور گسترده مردم اعلام می‌داریم.

همچنین از مشارکت تمام نهادهای مردمی و دولتی به‌ویژه امام‌جمعه محترم لالجین، شهرداری و شورای اسلامی شهر لالجین، بخشداری لالجین، صنعت و معدن استان همدان، جهاد کشاورزی استان همدان، اتحادیه سفال و سرامیک لالجین، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان همدان، صداوسیمای مرکز همدان که در اجرای برنامه مشارکت جدی داشتند و از خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه‌شان تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.

و نیز از حضور پررنگ علما و روحانیون منطقه، حوزه علمیه آیت‌الله بهاری، مرکز خدمات حوزه علمیه همدان، فرمانداری شهرستان بهار، بنیاد شهید شهرستان بهار، حوزه بسیج امام علی(ع)، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار، ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان بهار و بخش لالجین، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهار و بخش لالجین، ائمه محترم جماعات منطقه، خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران، خانواده‌های محترم علمای متوفای منطقه، هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی شهر و از همه خواهران و برادران علی‌الخصوص تمامی عوامل و دست‌اندرکاران اجرای برنامه تقدیر و تشکر کرده و برایشان در تمام عرصه‌های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نماییم.

مجمع طلاب و روحانیون لاله‌جین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha