دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حضرت آیت الله خامنه ای تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور پیامی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر حضرت آیت الله خامنه ای و مقامات جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

این تجمع در پیام خود اشاره کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران محوری را هدایت می کند که برای احیای سربلندی و عزت امّت تلاش خواهد کرد و آنچه امروز در فلسطین اشغالی در عملیات طوفان الاقصی می جریان دارد گواه این است که ما با این دشمن وارد نبرد نهایی شدیم و ان شاءالله به پیروزی قاطع و نابودی این رژیم منتهی می شود.

تجمع علما تاکید کرد: فشارهای ایالات متحده آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران و اعمال تحریم ها و محاصره اقتصادی به برکت رهبری فرزانه و آگاه ایران، تنها موجب پایبندی بیشتر به مبانی انقلاب و حضور پررنگ مردم قهرمان و مسلمان ایران در همه عرصه ها خواهد شد.

تجمع علمای مسلمان بیان داشت: امروز ما شاهد مبارزه بین حق و باطل، خیر و شر و مبارزه برای قیام مستضعفان علیه ظالم هستیم و این امروز در مبارزه مردم فلسطین برای بازگرداندن سرزمین و آزادی خود و همچنین از طریق خیزش گسترده مردم منطقه به ویژه در لبنان، عراق، سوریه و یمن تجسم یافته است.

این تجمع ادامه داد: تحولاتی که به نفع امت اسلامی شاهد آن هستیم بیانگر سالها تلاش و جهاد این انقلاب با برکت است. طرح دشمنان برای انزوای آن از بقیه مردم منطقه با ترویج نزاع های فرقه ای، طایفه ای، ملی و قومی با وجود پتانسیل عظیمی که برای آن در نظر گرفته شده به نتیجه نخواهد رسید.

تجمع علمای مسلمان در پایان بر پایبندی به رابطه ممتاز با جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha