پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: وعده الهی به دست مجاهدان و به رهبری امام خامنه ای تحقق خواهد یافت و فلسطین به آغوش امت بر خواهد گشت و رژیم غاصب اسرائیل نابود خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و اشاره کرد: از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جوییم که این انقلاب تا تحویل پرچم به دست حضرت ولی الله الاعظم (عج) ادامه داشته باشد.

این تجمع ادامه داد: ما همزمان که پیروزی‌های تحقق یافته به دست محور مقاومت بر تروریسم تکفیری و متجاوزان به یمن را بشارت می‌دهد، از خداوند متعال می‌خواهد که محور مقاومت را در تحقق پیروزی نهایی بر محور شرور آمریکایی و آزادی فلسطین به رهبری آیت الله خامنه ای موفق گرداند.

فشارها و تحریم‌ها موجب پایبندی و تمسک بیشتر به مبانی انقلاب اسلامی می‌شود

تجمع علما در بخش دیگر بیانیه اشاره کرد: فشارهایی که ایالات متحده آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کند و لج بازی آن در عدم برداشتن تحریم‌هایی که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تحمیل کرده و تشدید محاصره اقتصادی، تنها موجب پایبندی و تمسک بیشتر به مبانی انقلاب اسلامی می‌شود و این به لطف رهبری آگاه و حکیم و حضور ملت مسلمان و قهرمان ایران در تمامی میادین است.

فلسطین به لطف رهبری حکیم ایران، به آغوش امت باز خواهد گشت و اسرائیل نابود خواهد شد

علمای لبنان تصریح کردند: شتاب برخی حکام جهان عرب برای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل و راه اندازی جنگ‌های ویرانگر علیه ملت‌های محور مقاومت بر عقب نشینی این محور هیچ تأثیری نخواهد گذاشت و وعده الهی به دست مجاهدان و به رهبری امام خامنه ای تحقق خواهد یافت و فلسطین به آغوش امت بر خواهد گشت و رژیم غاصب اسرائیل نابود خواهد شد و وعده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی مبنی بر این که اسرائیل غده سرطانی است که باید ریشه کن شود، تحقق می‌یابد و سازش کاران با آمریکا با ننگ و عار رو به رو شده و شکست سرنوشت حتمی آنهاست.

جمهوری اسلامی ایران، به سوی مستضفعان جهان دست یاری دراز کرده است

تجمع علمای مسلمان بیان داشت: طرح‌های دشمنان برای کنار زدن جمهوری اسلامی ایران از سایر ملت‌های منطقه از طریق ترویج فتنه‌های مذهبی، طایفه‌ای، قومی و نژادی هرگز به موفقیت نخواهد رسید؛ چرا که جمهوری اسلامی، با فرزندان امت براساس گرایش اسلامی آنها تعامل داشته و به سوی مستضفعان جهان دست یاری دراز کرده است.

تجمع علما در پایان بر روابط مستحکم این تجمع با جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و از حمایت و پشتیبانی ایران تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha