پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان، انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران را به امام خامنه ای و رئیس جمهور منتخب و محمد جلال فیروزنیا سفیر ایران در لبنان تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران را به امام خامنه ای و رئیس جمهور منتخب و محمد جلال فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان تبریک گفت.

در متن بیانیه تجمع علمای مسلمان لبنان آمده است:

ملت مسلمان و قهرمان ایران با حضور گسترده در صندوق رأی ثابت کرد که به مبانی جمهوری اسلامی ایران ایمان دارد و از آن دفاع می کند.

این حضور گسترده سیلی محکمی به شیطان بزرگ آمریکا و تمامی کسانی بود که برای تحریم انتخابات در اعتراض به انقلاب و حکومت امید داشتند.

ملت علی رغم شیوع ویروس کرونا که مانع مشارکت بسیاری در انتخاب شد و علی رغم تبلیغات بیگانه علیه انقلاب، به سمت صندوق های رأی سرازیر  شدند و تمسک خود را به انقلاب، حکومت و رهبری خود ثابت کردند.

ما در تجمع علمای مسلمان لبنان، انتخاب شما را به خودمان تبریک می گوییم. شما به پایبندی به راه و شیوه امام خمینی معروف هستید و شناخته می شوید. حضور شما در مرکز تجمع علمای مسلمان و دیدار با شما و سخنان شما تأثیر زیادی بر برادران علما داشته است.

از خداوند متعال می خواهیم شما را در مقابله با پروژه های استکبار جهانی علیه امت اسلامی به ویژه طرح های صهیونیستی ـ آمریکایی که به دنبال ایجاد شکاف در ساختار حکومت اسلامی ایران و ایجاد فتنه مذهبی میان شعیه و سنی است، موفق گرداند.

ما کاملاً اطمینان داریم که شما به راه امام راحل و راهنمود های ولی فقیه امام خامنه ای در دفاع از مسائل مسلمانان و مستضعفین جهان به ویژه مسئله فلسطین و آزاد سازی باقی مانده اراضی لبنان و ایستادگی در برابر فتنه مذهبی ملتزم و پایبند خواهید بود.

ما انتخاب شما را به عنوان ریاست جمهوری ایران اسلامی را تبریک می گوییم و آن را مسئولیت بزرگی بر گردن شما می دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha