چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / حجت‌الاسلام بهزادی گفت: مردم یک بار دیگر در۲۲ بهمن به میدان خواهند آمد و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت: ماه شعبان ماه رحمت و مغفرت است و یکی از اعمالی که در ماه شعبان بسیار به آن سفارش شده است ذکر صلوات بر محمد و آل او است.

وی افزود: از فضیلت های ماه شعبان ماه صدقه، دعا و مناجات، استغفار و خودسازی است.

خطیب جمعه احمدی گفت : این اعیاد که میلاد حضرت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت علی اکبر(ع) است را تبریک گفت و از دو فضیلت شجاعت و شهامت آنها صحبت کرد و از مردم و مسئولین خواست که جشن های شعبانیه را به خوبی و باشکوه برگزار کنند.

امام جمعه بخش احمدی به فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و عنوان کرد: ۲۲ بهمن یکی از ایامی است که انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون شاهد رشد و بالندگی زیادی به همراه داشته است. و دشمن در طول این سالیان تلاش کرده که مردم بخصوص جوانان را از مسیر انقلاب منحرف کند ولی به لطف خدا و ایمان راسخ مردم ناامیدی بوده و جوانان با علم و اقتدار خود ثابت کردند.

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: در بخش احمدی هم به همت مسئولین دستاوردهای زیادی نصیب مردم شده است واین نشان از توجه نظام به مناطق مختلف کشور است.

وی از آحاد مردم خواست که در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با شکوه خاصی شرکت کنند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده این نظام بزنند.

امام جمعه بخش احمدی به سفر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بخش احمدی به دهستان کوهشاه و روستای مازگرد اشاره کرد و از حضور در جمع مردم این منطقه تقدیر و تشکر نمود.

وی گفت: مردم یک بار دیگر در ۲۲ بهمن به میدان خواهند آمد و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha