یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ل

حوزه / امام جمعه قمصر گفت: ایستادگی جانانه رزمندگان یمن در مقابل  استکبار جهانی، نتیجه و ثمره و برکت خون شهدای مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر ضمن گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر سالگرد نابودی یکی از طاغوت‌های بیرون به‌دست مردم مومن ایران اسلامی با هدایت‌های امام راحل می‌باشد.

امام جمعه قمصر تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای دوران مبارزات و انقلاب همچنین تلاش زن و مرد ملت بزرگ ایران در دوران ستم شاهی را در ایام الله دهه فجر گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام کتابچی با تبریک حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد بسیار مبارک این ماه، گفت: ایام مبارک این ماه را خدمت عموم مردم ایران خصوصا پاسداران، آزادگان، جانبازان و جوانان تبریک می‌گوییم.

امام جمعه قمصر برلزوم تقویت زیربناهای ایمانی در ایام الله دهه فجر در راستای حضور پرشور در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برای حفظ نظام و نا امیدی دشمنان باید حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو داشته باشیم.

حجت الاسلام کتابچی حضور مردم در مجامع سیاسی و مانند آنها را براساس آیات قرآن متمّم ایمان دانست و یادآور شد: حضور در مجامع سیاسی و دینی بدون ایمان ناقص است، لذا حضور در راهپیمایی‌ ۲۲ بهمن و انتخابات متمم و مکمل ایمان ماست.

امام جمعه قمصر به حضور سرنوشت ساز مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و دینی کشورمان اشاره کرد و گفت: براساس شواهد تاریخی کسانی که در صحنه سیاست و اجتماع دینی حاضر نبوده و نسبت به سرنوشت نظام حاکم بی‌تفاوت باشند و با تفکر غلط جدایی دین از سیاست یا رفاه‌طلبی یا بهانه‌های دیگر از حضور در صحنه محروم شوند، آن نظام سرنگون خواهد شد و رقیب خون‌آشام آن کار را بدست می‌گیرد.

حجت الاسلام کتابچی، حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و دینی کشور را موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: وقتی ملتی در میدان ایستاد، شبیه دوران امروز ما تمام دشمنان را مرعوب و منکوب و مومنین را سرافراز می‌کند و روحیه مبارزه با طاغوت را در دل تمام ملت‌ها زنده می‌کند که امروز نیز نمونه‌های آن را در غزه و فلسطین، عراق و سوریه و یمن قهرمان با تمام محرومیت‌ها و محدودیت‌ها مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه قمصر تصریح کرد: ایستادگی جانانه رزمندگان یمن در مقابل استکبار جهانی، نتیجه و ثمره و برکت خون شهدای مقاومت است.

حجت الاسلام کتابچی، با اشاره به ضربه مهلک دستگاه‌های اطلاعاتی کشور بر شبکه جاسوسی موساد در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: عدم توانایی تمام قدرت‌های غرب و آمریکا برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، از جمله دلایل شکست نقشه‌های دشمنان است.

امام جمعه قمصر، حضور آمریکا در عراق و به خاک و خون کشیده شدن مسلمانان بی‌گناه با هزینه‌های سنگین، حضور در افغانستان، تشکیل داعش و جنایات بی‌شمار در سوریه و عراق که منجر به بی‌آبرویی آمریکایی‌ها شده را برای تأمین امنیت رژیم کودک کش صهیونیستی دانست و اظهار کرد: اگر کمک‌های آمریکا و اروپا نبود تا به امروز شکست کمترین کلمه برای رژیم صهیونیست غاصب و کودک کش بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha