دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، حضور مردم در انتخابات را یک تکلیف دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه تحقق اهداف الهی و عدم حضور گناهی سیاسی و اجتماعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و اعیاد شعبانیه، حمایت دولتمردان آمریکا از صهیونیست غاصب را موجب نفرت جهانی از این کشور دانست و اظهار داشت: واشنگتن به خاطر حمایت از صهیونیست‌ها با روبرو شدن حملات مکرر به پایگاه‌های منطقه‌ای و کشتی‌هایش، ضمن اینکه منافع خودش را در سوریه و عراق، دریای سرخ و منطقه از دست داد، شاهد نفرت جهانی نسبت به سیاست‌های خودش می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه اروپا و حامیان استکبار امروز باید تاوان حمایت‌های غیرعادلانه آمریکا از اسرائیل را بدهد، گفت: سیاست‌های غلط آمریکا در قبال حمایت از صهیونیست‌ها، باعث تضعیف اتحادیه اروپا شده است.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: افزایش جنایات آدم کشی تل آویو در غزه موجب اعتراضات گسترده مردم و شکاف بین افکار عمومی با دولت‌ها شده است.

امام جمعه آران و بیدگل، حضور مردم در انتخابات را یک تکلیف دانست و اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه تحقق اهداف الهی و عدم حضور گناهی سیاسی و اجتماعی خواهد بود.

حجت الاسلام سلیمانی، ابراز کرد: اگر مردم نسبت به سرنوشت نظام حاکم خود به هر دلیلی بی‌تفاوت باشند، مشکلاتی برای آن نظام به‌وجود خواهد آمد.

امام جمعه آران و بیدگل، ضمن قدردانی از شاهکار بزرگ وزارت اطلاعات در ضربه‌های فرامرزی به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۳۸ کشور دنیا، گفت: اینکه سرویس‌های امنیتی کشورمان اطلاعات خودشان را با سرویس‌های امنیتی کشورهای همراه و غیر متخاصم به اشتراک گذاشتند که باعث نگرانی اپوزیسون‌های خارج نشین شده، باعث افتخار است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha