دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
س

حوزه / امام جمعه ابوزید آباد با بیان اینکه اهمیت این انتخابات به اندازه اهمیت خود نظام است، گفت: اگر آمار مشارکت ما در انتخابات بالا باشد، دشمن عصبانی می‌شود اگر هم آمار پایین باشد، دشمن خوشحال می‌شود، لذا نباید با عدم شرکت در انتخابات زمینه خوشحالی دشمن را فراهم نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش کویرات آران ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان، اظهار داشت: ماه شعبان منسوب به پیامبر خاتم می‌باشد.

امام جمعه ابوزید آباد با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) فرمود هر کس یک روز ماه شعبان را روزه بگیرد بهشت بر او واجب می‌شود، یادآور شد: از امام صادق(ع) روایت شده که در این ماه مومنین برای جلب محبت پیامبر اسلام و برای تقرب به سوی پروردگار روزه بگیرند.

امام جمعه ابوزید آباد به دو انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: مردم حضوری پرشور در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشند.

حجت الاسلام قاسمی، به تفاوت انتخابات پیش رو با انتخابات دوره‌های قبلی به خاطر شرایط حساس کشور و منطقه پرداخت و ابراز کرد: برای تقویت و تحکیم نظام اسلامی ایران، شرکت عموم ملت ایران در این انتخابات یک تکلیف، وظیفه شرعی و الهی است.

امام جمعه ابوزید آباد با بیان اینکه اهمیت این انتخابات به اندازه اهمیت خود نظام است، گفت: اگر آمار مشارکت ما در انتخابات بالا باشد، دشمن عصبانی می‌شود اگر هم آمار پایین باشد، دشمن خوشحال می‌شود، لذا نباید با عدم شرکت در انتخابات زمینه خوشحالی دشمن را فراهم نکنیم.

حجت الاسلام قاسمی بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز تأکید کرد و یادآور شد: روز ۲۲ بهمن روز عزت، عظمت، اقتدار و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب، ولایت، رهبری، شهدای والامقام و امام شهدا می‌باشد و لذا برای پیشرفت و حفظ انقلاب اسلامی باید در این مراسم حضوری باشکوه داشته باشیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha