یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه اصلاندوز

حوزه/ حجت الاسلام جعفرزاده گفت: حضور مردم در صحنه و حماسه مردمی ۲۲ بهمن، نصرت الهی و ضامن بقای نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، حماسه مردمی ۲۲ بهمن را نصرت الهی توصیف کرد و اظهار داشت: اگر مردم در صحنه سیاست و اجتماع دینی حاضر نباشند و نسبت به سرنوشت نظام حاکم بی‌تفاوت باشند، آن نظام سرنگون خواهد شد.

وی با بیان اینکه خداوند پیامبر را از دو راه کمک کرد، افزود: امداد غیبی و هدایت مردم به سوی آن حضرت و دعوت مؤمنان به یاری آن حضرت، یعنی اگر مردم در صحنه آمده و حضور آنها مؤثر بوده، بر اساس توحید، طبق امداد الهی بوده است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز، مشارکت و حضور مردم در انتخابات را تکلیفی شرعی، حقی بزرگ و قدرتی الهی دانست و گفت: عدم حضور در انتخابات، گناهی سیاسی اجتماعی، محرومیت از حقی بزرگ و بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به تأکید امامان انقلاب بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات، اظهار کرد: تأکید کرده‌اند که نه تنها جمهوریت، بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

وی با تبیین اهمیت شاهکار بزرگ وزارت اطلاعات در ضربه فرامرزی به موساد، خاطرنشان کرد: بیانیه وزارت اطلاعات در شناسایی و کشف و ضربه‌زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا نباید از نگاه‌ها مخفی بماند.

امام جمعه اصلاندوز ادامه داد: ایران اطلاعات خود را با سرویس‌های امنیتی کشورهای همراه به اشتراک گذاشته و دور جدیدی از افزایش همکاری‌ها را با آن‌ها آغاز کرده است.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به معامله‌های امنیتی و امتیازات خوبی که در انتظار ایران است، خاطرنشان کرد: بخشی از این معاملات و امتیازات اطلاعاتی، بارها قبل از این مایه نگرانی اپوزیسیون خارج‌نشین شده بود.

وی با اشاره به اقدامات ضد امنیتی جاسوسان موساد در کشورهای دیگر، اظهار کرد: دستگیری‌ها و برخوردهایی که در روزهای اخیر در کشورهای مختلف صورت گرفت، نشان می‌دهد وزارت اطلاعات چقدر دقیق و درست عمل کرده است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha