سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1137068
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به تشریح جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان پرداخت و گفت: امسال سخنران این مراسم آقای نیکزاد نایب رئیس مجلس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مردمی‌سازی راهپیمایی امسال مورد تاکید بوده و در این‌ زمینه برنامه‌ریزی انجام شده است تا مردم در قالب جمع‌های خانوادگی در این برنامه حضور داشته باشند.

او با اشاره به اینکه امسال برای راحتی مردم دو مسیر برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مردم برای حضور در این جشن از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه (۲۲ بهمن‌ ماه) می‌توانند از دو مسیر بلوار آزادی به سمت میدان انقلاب و همچنین میدان امیرکبیر به سمت میدان انقلاب حرکت کنند. با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده غرفه‌هایی برای تنوع‌ دادن به برنامه از سوی هیأت‌ها و تشکل‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما از تعیین این مسیر، این است که مراسم همراه با نشاط، شادابی وتنوع برگزار شود، گفت: ما به‌نوعی می‌خواهیم «جشن انقلاب» را برگزار کنیم و این‌گونه نباشد که برنامه صرفاً سخنرانی و شعار باشد. نگاه ویژه‌ای که امسال در راهپیمایی امسال داریم، زمینه‌سازی برای یک حضور باشکوه در انتخابات است.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: یکی از وظایف ما، تبلیغ برای حضور مردم است، همان مردمی که در برابر توطئه‌ها تا امروز ایستاده‌اند و در برابر دشمنان سر خم نکرده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha