دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل نیا

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا گفت: امروز روز شکرگزاری از این همه نعمت است شکر این نعمات ، حضور در صحنه و حمایت همه جانبه از نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان پارسیان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان که در مصلی جمعه امام خامنه‌ای برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه معظم شعبان و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و امام سجاد(ع)، شعبان را ماه آماده شدن برای مهمانی مخصوص پروردگار در رمضان المبارک شمرد و اظهار داشت: برای رسیدن به فیوضات رمضان باید از فرصت‌های مغتنم شعبان بهره ببریم.

وی با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن، گفت: ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ هیمنه ابرقدرت‌های زمانه را در هم شکستند، از باب (و اما بنعمه ربک فحدث) باید با فریاد بلند دستاوردهای نظام اسلامی را بیان کنیم و جمهوری اسلامی با وجود موانع بزرگی مثل جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی اما موفقیت‌هایی دست یافت که دنیا را شگفت زده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا افزود: امروزه ایران اسلامی پرچمدار معنویت در عالم است، در عرصه‌هایی مثل قرآن، دعا، زیارات، توسعه زیرساخت‌های دینی مثل مساجد، حسینیه‌ها و مراسمات بی‌نظیر مثل پیاده روی اربعین ،اعتکاف، عرفه‌ و عید فطر.

وی ابراز کرد: ما که اجازه باز و بسته کردن پیچ و مهره یک هلیکوپتر را نداشتیم، امروز فقط در حدود یک ماه چهار ماهواره با ماهواره‌بر کاملاً ایرانی به فضا پرتاب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: موسسات معتبر جهانی می‌گویند قبل از پیروزی انقلاب در عرصه تولید علم ایران هیچ جایگاهی نداشت، در تولیدات صنعتی و تکنولوژی بسیار محدود فقط در حد مونتاژ توان داشت، اما امروز در بین ۱۹۳ کشور دنیا جایگاه هجدهم را در اقتصاد داریم.

امام جمعه شهرستان پارسیان اظهار کرد: امروز، روز شکرگزاری از این همه نعمت است، شکر این نعمات، حضور در صحنه و حمایت همه جانبه از نظام اسلامی است.

وی افزود: برخی می‌گویند، حضور ما در راهپیمایی و انتخابات چه فایده‌ای دارد؟ که پاسخ این است که اگر فایده نداشت، دشمن میلیارد هزینه نمی‌کرد تا ۵درصد مشارکت مردم را کاهش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا بیان کرد: مردم ما در آستانه دو آزمون مهم الهی هستند، راهپیمایی و انتخابات، همه ما حتی منتقدین هم به صحنه خواهند آمد و دست رد به خواسته دشمنان می‌زنند .

امام جمعه شهرستان پارسیان خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی جهت پیگیری حقوق عامه در کمبودهای مردمی در شهر تشکر می کنم و انتظار دارم برای کمک به حل مشکلات مردم همین روال را ادامه دهند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha