دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان و خائنان به دنبال حذف مردم از انقلاب هستند، اما مردم همواره در صحنه حضور دارند و با جان خود از انقلاب دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر، اظهار داشت: داوطلبان نمایندگی باید بجای تخریب رقبا بر بیان برنامه‌ها و توانمندی‌های خود تمرکز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: عدم رعایت اخلاق‌مداری بیانگر این است که داوطلب ضعف خود را با تضعیف بزرگی دیگران نشان دهد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اخلاق انتخاباتی به منزله احترام و تکریم رقیب است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یادآور شد: مردم این استان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه، حضور حماسی خواهند داشت.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: دشمنان و خائنان به دنبال حذف مردم از انقلاب هستند، اما مردم همواره در صحنه حضور دارند و با جان خود از انقلاب خود دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم در انتخابات پیش‌رو نیز با حضوری حماسی ثابت خواهند کرد که انقلاب خود را لحظه‌ای تنها نخواهند گذاشت.

امام جمعه بوشهر با بزرگداشت روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو، اظهار کرد: نیروی هوایی با پیشرفت‌های مختلف در تجهیزات، مدیریت ستاد و عملیات میدان، نشان داده همواره نماد عزت و اقتدار ایران در تمامی عرصه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت به هدایت‌های قرآن و بعثت پیامبر (ص) است و برای موفقیت و داشتن کشوری با تمدن عالی در تاریخ جهان باید براساس اسلام حرکت کنیم، چرا که اسلام آخرین هدایت‌های خداوند به جامعه بشری است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن برای خواص برنامه دارد و باید با جهاد تبیین و خنثی کردن توطئه دشمن در مقابل تهاجم، تحریف و انحراف مقاومت کنیم.

وی با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مسئولان باید بیش از این تلاش کنند چرا که مردم امتحان خود را داده و پای انقلاب ایستادند و در مسیر انقلاب و هدایت‌های رهبری یک لحظه توقف نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: انقلاب اسلامی با استمرار راه خود به پیروزی نهایی که تحقق تمدن نوین اسلامی است خواهند رسید.

وی گفت: در ایام عید نوروز استان بوشهر و سواحل این استان پذیرای گردشگران بسیاری هستند که مسئولان باید برای رفاه گردشگران و به‌ویژه مسائل فرهنگی آن اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: با هدف جلوگیری از آسیب فرهنگی به استان، باید در حوزه عفاف و حجاب نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شود و هر کدام از دستگاه‌ها وظایف خود را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha