شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1137060
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
تبریز

حوزه/ مزار شهدای ارامنه در تبریز به‌مناسبت دهه فجر با حضور خلیفه کل ارامنه آذربایجان و معاون استاندار آذربایجان‌شرقی غبارروبی و گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مزار شهدای ارامنه در تبریز به ‌مناسبت دهه فجر روز گذشته، ۱۹ بهمن‌ماه، با حضور خلیفه کل ارامنه آذربایجان و معاون استاندار آذربایجان‌شرقی غبارروبی و گلباران شد.

تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ارامنه نیز در کنار دیگر هموطنان خود از کشور دفاع کردند و موفقیت‌هایی که در کشور با وجود تحریم‌های فراوان به‌دست آمده است در سایه همدلی و وحدت ملت از هر مذهب و آیینی بوده است.

وی افزود: ارامنه شمال غرب نیز همواره در غم و شادی، سختی و آرامش در کنار ما بودند و شهدای زیادی را تقدیم امنیت کشور کردند.

اسقف چیفت چیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان نیز در این مراسم گفت: پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران معنای خاص و باارزشی دارد که رنگ سرخ آن نشان ایثار شهیدان، رنگ سفید نشان صلح و رنگ سبز آن نشان شکوفایی و آبادانی کشور و نشان لا اله الا الله نشان مقدسی است که پروردگار را حافظ و نگه دارنده این کشور می‌داند.

وی افزود: شهیدان برای دفاع از کشورمان رفتند و باعث همبستگی مردم کشور هستند و روحشان نظاره‌گر ماست. دعا می‌کنیم برای مردم مظلوم و تحت ستم غزه و امیدواریم به آرزوی خود که آزادی سرزمین‌های اشغالی است برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha