شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه کارگران و صنعتگران می‌باشند، بنابراین انتظار است که حقوق و مزایای آنها به موقع و کامل پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج که در مسجد دارالاحسان این شهر برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی شاهد حضور همه اقشار ملت در دفاع از کشور و وطن بودیم.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به جایگاه کارگران در اقتصاد کشور، عنوان کرد: یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه کارگران و صنعتگران می‌باشند بنابراین انتظار است که حقوق و مزایای آنها به موقع و کامل پرداخت شود و خوشبختانه در دولت سیزدهم شاهد این مهم هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دهگلان به عنوان مرکز تولید محصولات کشاورزی به ویژه تولید سیب زمینی در منطقه و استان شناخته می‌شود، بنابراین انتظار داریم که حمایت‌های دولت از کشاورزان این شهرستان بیشتر شود.

وی ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اینگونه می‌اندیشیدند که این انقلاب به زودی از بین می‌رود ولی اکنون می‌بینیم نه تنها این گونه نشد بلکه امروز انقلاب اسلامی ما در اوج قدرت قرار دارد.

امام جمعه شهرستان سنندج، با اشاره به جنگ ۸ ساله رژیم بعث و حامیانش علیه انقلاب نوپای ما، خاطرنشان کرد: دشمن زمانی که دید نمی‌تواند با جنگ نظامی و سخت در برابر این انقلاب و نظام ایستادگی کند به سمت تحریم‌های اقتصادی و سیاسی پیش رفت، ولی باز هم بعد از گذشت ۴۵ سال نتوانسته که این ملت را تسلیم کند که این نشان از روحیه انقلابی و میهن پرستی مردم ایران دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha