شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام خلیفاوی/ بندرلنگه

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: محفل نورانی قرآن کریم ویژه بانوان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان با اشاره به برگزاری نخستین محفل اُنس با قرآن کریم ویژه خواهران در بندرلنگه، اظهار داشت: نخستین محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران با حضور حافظان و قاریان منتخب شهرستان بندرلنگه و جمعی از استادان، کارکنان و طلاب در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

وی افزود: این مراسم که برای اولین بار در شهرستان و حتی استان برگزار شد، با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان خواهر خانم فاطمه خلیفاوی، مریم خلیفاوی، خانم سیده غزلان موسوی، ام البنین پور داوود، خانم‌ راضیه حیدریان‌نژاد آغاز شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه ادامه داد: این محفل نورانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در جامعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام خلیفاوی خاطرنشان کرد: در پایان مراسم نیز از سیزده نفر از قاریان قرآن کریم و مبلغاتی که در اعتکاف همکاری داشتند و فعالان فرهنگی تقدیر شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha