یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روشنای جان

حوزه/ کارگاه‌های آموزشی مهارت‌‎‌های زندگی و آمادگی‌های پیش از ازدواج، برای دختران بالای ۱۸ سال به همت امور فرهنگی بانوان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی بانوان حرم مطهر بانوی کرامت در برنامه روشنای جان با موضوع مهارت‌های زندگی و آمادگی‌های پیش از ازدواج، کارگاه‌های آموزشی ویژه دختران ۱۸ سال به بالا را برگزار می‌کند.

یکی از این کارگاه‌های رایگان، پنجشنبه‌ها یکم و هشتم دی‌ماه ساعت ۸ تا ۱۰ و ۱۵ دی‌ماه ساعت ۸ تا ۱۲ در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، صحن صاحب الزمان(عج)، روبروی کفشداری۱۲، امور فرهنگی خواهران برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی مفید و کاربردی همراه با اعطای گواهینامه، پذیرایی و هدایای شایسته و نیز امکان مشاوره با سرفصل‌های شناخت خود و دیگران، مدیریت هیجانات، روابط قبل از ازدواج، ناکامی‌ها و مقابله با آن، عشق و عاشقی، انتخاب درست و شناخت شریک زندگی آینده برگزار می‌شود.

ثبت نام در این کارگاه محدود بوده و تنها از طریق سایت https://astanehmehr.amfm.ir/mosbateh۱۸-۲/ امکان پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    سلام. چه خوبه که از این رویدادهای اجتماعی رسانه ای،فرهنگی سبک زندگی ، صوت،فیلم،مستند نما تهیه بشه و در سایتهای منتخب رسانه های تعاملی و در مدارس و دانشگاه ها و حوزه های علمیه سراسر کشور بصورت فراگیر و منظم و زیبا نمایش داده بشه تاثیرگذارتر هست.