یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمدی زاده استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در ترویج ازدواج و فرزندآوری نقش بسیار پر رنگ و موثری دارند، گفت: انتظار می‌رود در این زمینه یک جبهه فرهنگی تشکیل شده و در میدان نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر امروز در نشست ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر با تأکید بر تسهیل در امر ازدواج جوانان، اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در آن مشارکت کنند، تسهیل در ازدواج جوانان است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در ترویج ازدواج و فرزندآوری نقش بسیار پر رنگ و موثری دارند، افزود: انتظار می‌رود در این زمینه یک جبهه فرهنگی تشکیل شود و در میدان نقش‌آفرینی کند.

وی به تلاش رسانه‌های غربی برای ترویج این فرهنگ در کشور اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از مشکلات حوزه فرزندآوری و ازدواج جوانان، مربوط به حوزه فرهنگی است.

محمدی‌زاده به قوانین جوانی جمعیت اشاره کرد و یادآور شد: تسهیلات مهمی از منابع دولتی برای ازدواج و فرزندآوری پیش‌بینی شده که دستگاه‌های مختلف در اجرایی شدن این قانون، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی بر تدوین سند جوانی جمعیت و فرزندآوری ویژه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر برای سال جدید تأکید کرد و ادامه داد: لازم است تا کارگروه تخصصی برای پیگیری اجرا قانون جوانی جمعیت و جبران عقب‌ماندگی‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha