پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ برگزاری پنجمین جشنواره استانی قرآن و عترت مرکزخدمات حوزه علمیه  منطقه کاشان

حوزه/ پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت ویژه خانواده‌های طلاب مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، قمصر و نراق در مرکز خدمات حوزه علمیه استان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت ویژه خانواده‌های طلاب مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، قمصر و نراق امروز در مرکز خدمات حوزه علمیه استان کاشان برگزار شد.

سید عبدالرضا تولیت، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه از بین ۱۳۰ نفر ثبت نام کننده، ۹۷ نفر با پذیرش در آزمون سطح بندی در این جشنواره شرکت کردند، اظهار داشت: اکثر شرکت کنندگان همسران، فرزندان و خواهران طلاب هستند.

وی اُنس خانواده‌های طلاب با قرآن را مهمترین هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: کسانی که در این جشنواره رتبه‌های اول تا سوم را به دست آورند، علاوه بر دریافت جوایز نقدی، در رقابت‌های مرحله کشوری جشنواره بین المللی قرآن و عترت در بهمن‌ماه سالجاری نیز شرکت داده خواهند شد.

تولیت، با بیان اینکه بر اساس انعقاد تفاهم نامه مرکز خدمات حوزه علمیه استان کاشان، سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان مسئولیت برگزاری دوره‌های تخصصی، فنی و آموزشی این جشنواره را به عهده دارد، تصریح کرد: برندگان مسابقات جشنواره کشوری قرآن و عترت، برای شرکت مسابقات بین المللی به خارج کشور سفر خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha