جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1060752
۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۵
image-20221223232259-5.png

حوزه/ حجت الاسلام محمودی سال هاست که در عرصه تبلیغ دین تلاش می کند؛ ارتباط خوب او با جوانان باعث شده تا از چندین قتل و خودکشی جلوگیری شود.

خبرگزاری حوزه - ارومیه، حجت الاسلام زیدالله محمودی امام روستای حاجی بابا از توابع شهرستان تکاب در آذربایجان غربی و امام جماعت مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) در این روستا است.

حجت الاسلام محمودی ۱۴ سال است که در عرصه تبلیغ دین و نشر معارف اهل بیت(ع) و خدمت رسانی به مردم تلاش می کند و یکسالی است که در خدمت مردم حاجی بابا به گره گشایی از مشکلات آنان می پردازد.

چهار جوانی که با مشاوره امام محله از خودکشی منصرف شدند + عکس

وی با ارتباط گیری با برخی از گروه های جهادی اقدام به ساخت دو خانه برای نیازمندان کرده که یکی در حال تکمیل است و با پیگیری از طریق نهادها تعمیر خانه از جمله ایزوگام منزل یکی از اهالی نیازمند نیز انجام شده است.

برگزاری برنامه های روشنگری و جهاد تبیین نیز با همت این امام محله برگزار می شود و مردم با مبانی نظام آشناتر شده و به سؤالات آن ها پاسخ داده می شود.

برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن توسط این امام که خود نیز سابقه قرآنی و دارای مقام استانی در ترتیل خوانی بوده برای حدود ۴۰ نفر از پسران و نوجوانان بخش دیگری از فعالیت های مسجد است و حتی افراد میانسال نیز در این جلسات شرکت می کنند و هفته ای ۲ تا ۳ جلسه به صورت تخصصی این برنامه به صورت مستمر برقرار است.

چهار جوانی که با مشاوره امام محله از خودکشی منصرف شدند + عکس

حجت الاسلام محمودی با ارتباط مؤثر با جوانان باعث ترغیب بیشتر آن ها برای شرکت در مسجد و نماز شده و در کنار برقراری هیئت هفتگی برای نوجوانان در مسجد نیز برنامه های فرهنگی ورزشی دارد؛ او پیگیر دریافت اقلام ورزشی از طریق بسیج بوده و حتی با هزینه شخصی اقدام به خرید لوازم ورزشی برای رونق فعالیت های جوانان و نوجوانان کرده است.

چهار جوانی که با مشاوره امام محله از خودکشی منصرف شدند + عکس

این امام محله در مدارس نیز حضور پیدا می کند و در برنامه های مناسبتی که توسط مدارس دعوت می شود به ارائه مطالب تربیتی و دینی به دانش آموزان می پردازد.

یکی از تجربه های شیرین این طلبه در طول سال های تبلیغش ارتباط خوب با مردم و جوانان است و به گفته خودش مانع از چهارخودکشی شده که در یکی از موارد که بحث ناموسی بود، جوانی که می‌خواست اقدام به قتل فردی کند ولی با مشاوره و دلسوزی حجت الاسلام محمودی و یک ماه تلاش، آن فرد از تصمیم خود بازگشت و با تغییر رویه، زندگی خود را سروسامان داد.

چهار جوانی که با مشاوره امام محله از خودکشی منصرف شدند + عکس

چهار جوانی که با مشاوره امام محله از خودکشی منصرف شدند + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    2 1
    درود بر ایشان واقعا باید قدردان این اساتید بود که با نوجوانان و جوانان بهتر از برادر دوست و همراه هستند. نوجوان و جوان همدلی و محبت و مدیای خوب و مثبت مفید ایرانی اسلامی میخواد.
  • مهدی طلایی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    خیلی عالی دمش گرم..
  • محمد هادی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    خدا حفظشون کنه که وقت سرمایه و عمر خود را وقف خدمت به خلق الله کرده است