دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

حوزه/ جامعه روحانیت استان بوشهر از یک دهه تلاش های بی وقفه نماینده ولی فقیه در استان در معرفی مفاخر روحانیت استان و ثبت روز شهادت رئیس علی دلواری در تقویم ملی به عنوان روز مبارزه با استعمار و برگزاری ۸ کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی(ره) قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جامعه روحانیت استان بوشهر با صدور بیانیه ای از یک دهه تلاش بی وقفه نماینده ولی فقیه در استان در معرفی مفاخر روحانیت استان و ثبت روز شهادت رئیس علی دلواری در تقویم ملی به عنوان روز مبارزه با استعمار و همچنین برگزاری هشت کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) قدردانی کرد.

در بخشی از بیانیه آمده است: استان بوشهر که به فرموده ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری مدظله مقاومت را با ذره ذره وجود خود لمس کرده و فرهنگ ایستادگی را قرن ها فریاد زده است، به وجود سرداران بزرگی مانند شهید رئیس علی دلواری و علمای عامل و مجاهد خود مانند علامه بلادی بوشهری(ره) مفتخر است.

در ادامه بیانیه با ارج نهادن بر بیش از یک دهه تلاش های بی وقفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در عرصه معرفی مفاخر روحانیت استان و ثبت روز شهادت رئیس علی دلواری در تقویم ملی به عنوان روز مبارزه با استعمار از پیگیری ثبت حماسه مانای زنان لرده به عنوان روز ملی مبارزات ضد استعماری زنان ایران و برگزاری ۸ کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) تشکر و قدردانی شده است.

کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در گستره ملی موجب تقویت علمی و خلق آثاری در جهت معرفی بزرگان عرصه علم و فن آوری و ظرفیت های استان شده است. تجلیل از بزرگان روحانیت استان به ویژه تقدیر از یک عمر خدمات آیت الله نمازی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و امامین شریفین انقلاب و ساحت علم از صفحات ماندگار کنگره اخیر بود.

در پایان بیانیه تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت یاد و خاطره امام عزیز و بزرگوار و شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب، تعجیل در فرج حضرت بقیة الله الاعظم روحی فداه و صحت و سلامتی و طول عمر با عزت را برای نایب ایشان مقام معظم رهبری مسئلت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عشقم ایران IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    لطفاً بروید کافه ها و سواحل بوشهر که شبیه ترکیه شده را ببینید بعدا نوشابه برای هم باز کنید برگزاری کنگره علامه بلادی و...کار خوبیه ولی مهم سطح استان بوشهر است که کار قابل ملاحظه ای نشده است