پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی رضایی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروز دولت گذشته باید پاسخ‌گو باشد، مگر شهدا سفارش به پشتیبانی از رهبری نکردند؟، گفت: چرا برجام به اینجا رسید و چرا فرش قرمز در مقابل آمریکایی‌ها پهن کردید؟ گفتید عزت کشور از برجام است، مگر ملت ما عزت نداشت؟ عزت ما از خون شهدا و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز در آیین نکوداشت ۳۶۰ بانوی شهیده استان همدان، با بیان اینکه امروز بانوان ایرانی، نسلی را پرورش می‌دهند که برای دفاع از انسانیت، مرزی نمی‌شناسد، اظهار داشت: مادرانی در این کشور حضور دارند که ۶ فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، اما هرگز طلبکار انقلاب نبوده‌ و نیستند.

وی با تأکید بر اینکه در ماندگاری واقعه عاشورا و ثبت واقعه کربلا در تاریخ، نقش حضرت زینب(س)، نقشی بی‌نظیر بود، گفت: نه تنها در عاشورا که در طول تاریخ زنان بسیاری حضور داشتند که نقشی پر رنگ بر عهده داشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، با بیان اینکه بانوان در دوران انقلاب، دوشادوش مردان ایستادند و برای پیروی انقلاب اسلامی تلاش کردند، یادآور شد: جامعه بانوان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی که در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم آن نقش اساسی بر عهده داشتند.

وی در بخشی دیگر، علت ماندگار شدن نام یاران امام حسین(ع) را همراهی و تنها نگذاشتند امام زمان خود دانست و خاطرنشان کرد: این درسی برای امروز ما است که ما هم نباید امام خود را تنها بگذاریم و بر پیمان و عهدی که داریم تا پای جان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام رضایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای همدان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، مطرح کرد: استان همدان در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ بار مورد تهاجام هوایی عراق قرار گرفت و بمباران شد و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه عزت امروز کشور، از اسلام و قرآن است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود رهبری فرزانه، امنیت و قدرتش به جایی رسیده که هیچ‌کس جرأت فکر کردن در رابطه با حمله به این کشور را ندارد و خود را تسلیم قدرت جمهوری اسلامی می‌داند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه عمل به وصیت شهدا یک وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: در بیش از ۹۷ درصد وصیت نامه شهدا بر لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه و عفت و حجاب خواهران توصیه شده است.

وی با بیان اینکه امروز دولت گذشته باید پاسخ‌گو باشد، مگر شهدا سفارش به پشتیبانی از رهبری نکردند؟، یادآور شد: چرا برجام به اینجا رسید و چرا فرش قرمز در مقابل آمریکایی‌ها پهن کردید؟ گفتید عزت کشور از برجام است، مگر ملت ما عزت نداشت؟ عزت ما از خون شهدا و اسلام است.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر اینکه دشمن از زن‌های با حیا و با عفت واهمه دارد، گفت: زن با حیا، مرد شجاع پرورش می‌دهد، مردی که زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha