شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علماء، در شورای سیاستگذاری بنیاد مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن روی جوانان ما سرمایه گذاری کرده، لذا باید با آموزش و تربیت درست، فرزندان خود را نسبت به توطئه ها آگاه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه، گفت: سرمایه گذاری معنوی و علمی در دانشگاه و آموزش و پرورش، از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: ما باید جلسات و برنامه های اصلی و همه جانبه را در مراکز علمی و دانشگاهی اجرا کنیم، تا فضا با مباحث عمیق مهدوی، عاشورایی و دینی عجین شود.

وی با انتقاد از مدعوین تکراری جلسات افزود: چرا برای برنامه های عمیق استانی از افرادی دعوت می شود که بارها و بارها در جلسات شرکت کرده اند؛ باید دانش آموزان و دانشجویان را با این جلسات و مباحث آشنا کنیم.

آیت الله علما با اشاره به توطئه های عمیق دشمن برای فریب جوانان اظهار کرد: دشمن روی جوانان ما سرمایه گذاری کرده، لذا ما هم باید با آموزش و تربیت درست، فرزندان خود را نسبت به توطئه های آنان آگاه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت عاشورا و برنامه های مهدوی تصریح کرد: به اعتراف دشمن عاشورا و برنامه های مهدویت یک اصل برای حفظ جوانان است، لذا باید این موارد را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت قشر جوان در نگاه رهبری، اذعان داشت: باید ببینیم چگونه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شش ساعت با دانشجویان دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه داشتند، باید ما هم این حرکت رهبری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

استاد حوزه تأکید کرد: نمی توانیم دانشگاه و آموزش و پرورش را رها کنیم. زیرا سرمایه بی بدیل آینده کشور همین جوانان هستند، لذا باید آموزه‌های عمیق مهدوی، علوی و عاشورایی را برای جوانان تبیین کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خیانت آمریکا از زمان مصدق تاکنون، تصریح کرد: این موضوع بسیار مهم را جوانان نمی دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha