سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تبریز

حوزه/ جلسه هم اندیشی شورای برنامه ریزی بنیاد مهدویت استان آذربایجان شرقی با هدف تبادل نظر جهت پیش برد اهداف بنیاد و برنامه ریزی برای نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه هم‌اندیشی شورای برنامه ریزی بنیاد مهدویت استان آذربایجان شرقی امروز با هدف تبادل نظر جهت پیش‌برد اهداف بنیاد و برنامه‌ریزی برای نیمه شعبان با حضور حجت الاسلام مجید آقاجانی مدیر بنیاد مهدویت آذربایجان شرقی و حجت الاسلام دژبان معاون فرهنگ آموزش بنیاد آذربایجان شرقی، عباس دانش‌آرا مدیر سابق و حجت الاسلام قادر عباس‌زاده معاون سابق بنیاد مهدویت استان و همزبان نماینده دفتر مسجد مقدس جمکران تشکیل شد.

در ابتدا جلسه حجت الاسلام آقاجانی مدیر بنیاد استان آذربایجان شرقی، نسبت به جمع بندی نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها پرداخت و در ادامه از دبیران شورای برنامه‌ریزی مراسمات بنیاد مهدویت استان خواست تا بر لزوم برنامه ریزی هرچه بهتر، نظرات و انتقادات‌شان را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: وارث تمام مسائل، مهدویت می‌باشد و همه افرادی که در این محل جمع شده‌اند، وظایف خود را با وحدت انجام می‌دهند.

عباش دانش‌آرا مدیر سابق بنیاد استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، اظهار داشت: در حوزه مهدویت ضعیف عمل می‌شود و در این حوزه به حداقل‌ها اکتفا می‌شود.

حجت الاسلام دژبان معاون بنیاد مهدویت استان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: دو کار اساسی بنیاد عبارت است از آموزش معارف مهدوی در اشکال مختلف و انجام کارهای روی زمین مانده مهدویت که برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه متاسفانه اکثر فعالیت‌های مهدوی سایر ارگان‌ها منحصر به نهم ربیع و نیمه شعبان است، اظهار داشت: هدف ما آن است که در طول سال این فعالیت‌ها انجام شود و منحصر به تاریخ خاص نباشد.

وی با تأکید بر اینکه توجه به تمامی دانشگاه‌ها مخصوصا فرهنگیان و مدارس در اولویت ما است، گفت: با رئیس دبیر خانه مهدویت نیز به تفاهم رسیدیم که سه نوع دوره متنوع در دانشگاه آزاد برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha