یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه امروز برخی چهره‌های برجسته و مطرح، امام(ره) را به گونه‌ای دیگر معرفی می‌کنند. اگر این افکار در جامعه حاکم شوند آینده انقلاب به خطر می‌افتد پس ما باید تبیین‌گر باشیم تا کار دشمن ناتمام بماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله۹ دی، هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت با بیان اینکه تقارن ایام فاطمیه با دهه بصیرت مسئله مهمی است، گفت: حضرت زهرا (س) به عنوان شخصیتی که در بصیرت دهی به جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرد و توانست در فرصتی کوتاه کاری انجام دهد که امروز پس از یک هزار و چند صد سال آثار آن را می‌بینید که پنهان ماندن تربت پاکشان یکی از این مسائل است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: این کارها برای زنده‌نگهداشتن اسلام انجام شد تا به عنوان الگو و درس‌ برای ما باشد که نگذاریم باطل چهره حق به خود بگیرد و همین تعریف جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری به ماندگاری ۹ دی به عنوان روز تاریخی تأکید دارند به خاطر این است که جای حق و باطل عوض نشود و فتنه‌گر مظلوم معرفی نشود، البته دشمن برای عوض شدن این جایگاه تلاش می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: متاسفانه امروز برخی چهره‌های برجسته و مطرح، امام(ره) را به گونه‌ای دیگر معرفی می‌کنند. اگر این افکار در جامعه حاکم شوند آینده انقلاب به خطر می‌افتد پس ما باید تبین‌گر باشیم تا کار دشمن ناتمام بماند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ۹ دی باید زنده بماند تا فتنه دشمن محقق نشود، بیان داشت: در 9 دی اسرار بسیاری نهفته است که نباید از آنها غافل شد لذا بیان مفاهیم اقناعی و رفع شبهه مهمتر از نحوه برگزاری جلسات است.

لازم به ذکر است، مراسم ۹ دی در شهرکرد روز ۸ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیته امنیت مجلس اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha