شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: حاج قاسم حقیقت فنا پذیری دنیا را شناخت و هرگز زیاده به آن اهمیت نداد و تمام عمر خود را در جمع‌آوری توشه برای آخرت سپری کرد و ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان شب گذشته در دومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س)، در جمع عزاداران فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) باتسلیت و تعزیت به عزاداران فاطمی، اظهار داشت: دوری از سیره اهل بیت(ع) عامل افتادن اغتشاشگران به دام شیاطین است.

وی تصریح کرد: به میزان فاصله گرفتن از اهل بیت‌(ع)، خطر نزدیک شدن به شیاطین انس و جن وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا، با یادآوری نزدیک بودن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: شهید سلیمانی، نمونه کاملی از انسان مؤمن و بصیر در عصر امروز است.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، تصریح کرد: حاج قاسم حقیقت فنا پذیری دنیا را شناخت و هرگز زیاده به آن اهمیت نداد و تمام عمر خود را در جمع‌آوری توشه برای آخرت سپری کرد و ماندگار شد.

وی با شرح خطبه ۱۳۳ نهج البلاغه، به بیان رویکرد و نگاه حضرت زهرا(س) به دنیا و آخرت پرداخت و افزود: در مقابل ماتریالیست‌ها و مادی‌گراها که نهایت مقصد شان دنیاست و توان دیدن حیات حقیقی، یعنی آخرت را ندارند، مؤمنین معاد باور، حیات حقیقی را در آخرت می‌جویند و از دنیا به عنوان ابزار رسیدن به آخرت می‌نگرند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا، در بخش دیگر، سیره رفتاری و گفتاری حضرت زهرا(س) را بهترین شیوه رسیدن به آخرت دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha