پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام حاجبی

حوزه / امام جمعه قشم گفت: حرکتی که در راستای جهاد تبیین و گام دوم انقلاب رقم می‌خورد، نتیجه آن ایجاد انگیزه در مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم، روز گذشته در مراسم گرامیداشت مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل مسجد جامع شهر طبل جزیره قشم، با بیان اینکه امیدواری به آینده در کلام رهبر معظم انقلاب موج می‌زند، اظهار داشت: ترغیب مردم به آینده براساس واقعیت‌ها و توانمندی‌های کشور سبب شده فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه برای گام‌های بلند کشور باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با نشان دادن کمبودها  این طور القا کند که نظام ناکارآمد است.

حجت‌الاسلام حاجبی یادآور شد: افراد منصف خواهند دید که کارهای بزرگی به دست توانمند جوانان این مرز و بوم انجام یا در حال انجام است.

وی اظهار کرد: حرکتی که در راستای جهاد تبیین و گام دوم انقلاب رقم می‌خورد، نتیجه آن ایجاد انگیزه در مردم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قشم، گفت: امید، سوخت و محرک اصلی و پیشران در تمامی کارها در جامعه است.

حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: با وجود کمبودها که با جدیت باید مرتفع شود، نباید چشم خود را از پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف بست.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه یک مطالبه‌اثر گذار و دارای نتیجه داشته باشیم، اولا نباید دست به کاری بزنیم که دشمن سوء استفاده کند و از طرفی دیگر از وجود برخی از مشکلات نیز نباید چشم پوشی کرد.

امام جمعه قشم گفت: نعمت انقلاب اسلامی یکی از مهمترین ارکان برای موج آفرینی در جامعه است.

حجت الاسلام حاجبی با بیان اینکه باید حرف مردم را شنید، یادآور شد: باید فضای گفت‌وگو را به سمت اثر گذاری در جامعه سوق دهیم.

وی شهید سلیمانی را یک مرد موثر در جامعه دانست و ابراز داشت: این مرد خدا با تزریق امید و استفاده از همدلی و همبستگی در جامعه به دل‌های مردم راه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha