دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حاجبی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قشم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت است که در مسیر کوثر قرار دارد و برای انقلاب جانفشانی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم شب گذشته در سلسله مراسمات بزرگداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی(ره) که در شهر درگهان قشم برگزار شد، اظهار کرد: دین آخرین پیغمبر الهی با آمدن صدیقه طاهره ابتر نماند «انا اعطیناک الکوثر» و به کوثری تبدیل شده که دشمنان آن حضرت در تاریخ ابتر ماندند.

وی افزود: بعد از ولادت زهرای اطهر(س) عبادت بر پیامبر(ص) سنگین تر شد و دین نیز استمرار یافت و تا به امروز ادامه دارد و ائمه معصومین علیهم السلام از تبار زهرا(س) هستند و انقلاب اسلامی نیز ادامه راه کوثر است.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: کوثر انقلاب نیز که بنیانگذار آن حضرت امام خمینی(ره) نیز از فرزندان و سلاله این بزرگ بانوی اسلام است و امروز سکاندار کشتی انقلاب که با انفاس قدسیه خود مسیر انقلاب و اسلام را هدایت می کند و بر قلب ها حکومت دارد حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب از فرزندان دخت نبی مکرم است.

حجت‌الاسلام حاجبی عنوان کرد: در این انقلاب کوثری، کسانی پرورش و تربیت یافتند مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که از مکتب خمینی پیروی کردند که بر گرفته از اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه انقلاب از مطهرات است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در همه جنبه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی از مطهرات که راه اسلام است اطاعت می کند.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت علیهم السلام است که در مسیر کوثر قرار دارد و برای انقلاب جانفشانی کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha